Kiosk z aplikacjami, automatyczne procesy akceptacji zgłoszeń i wiele innych nowości!
W najnowszej wersji oprogramowania najwięcej zmian pojawiło się w module HelpDesk. Ich głównym celem jest ograniczenie powtarzalnych zadań i zautomatyzowanie skomplikowanych i czasochłonnych procesów.
W kiosku z aplikacjami możesz umieścić pakiety MSI, które pracownicy w bezpieczny sposób będą mogli instalować samodzielnie, bez konieczności angażowania administratorów.
Znacznie prostsze staje się również uzyskiwanie akceptacji na realizacje zgłoszeń od przełożonych. Zamiast biegać po pokojach albo mailowo dopominać się o zgodę, wystarczy w HelpDesku wskazać osoby, które mają zaakceptować dane zgłoszeń, a system sam wyśle powiadomienia oraz poinformuje o udzielonej zgodzie.
Spośród innych nowości warto również wyróżnić dodatkowe kanały, na które mogą być wysyłane alert z nVision. Oprócz dostępnych od dawna notyfikacji push, maili czy bramek sms, teraz do dyspozycji masz również komunikatory MS Teams i Slack oraz serwis SMSAPI.
Więcej informacji o najnowszej Axence nVision® 14 znajdziesz na stronie: https://axence.net/pl/nvision14/
Przypominamy, że wszyscy klienci posiadający aktualną Umowę Serwisową mogą od razu korzystać z nVision 14. Jeżeli Twoja umowa wygasła, a chciałbyś mieć dostęp do wszystkich nowych funkcjonalności, zachęcamy do skorzystania z formularza wyceny.